۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۶, پنجشنبه

کرم

و من معتقدم که اگر کرم نبود بعضی ها چیزی کم داشتند
این جمله رو یه جا خوندم و خیلی به دلم نشست
حرف کاملا متینیه
من24 ساله دارم یکی از همین ادم ها رو 24 ساعته تحمل میکنم
جدا تو نمیتونی بدون آزار و اذیت زندگی کنی؟
چرا وقتی میخوای یه کاری انجام بدی فکر میکنی همه ی ادم های دنیا باید بیان وایسن دم دست تو
واقعا از دستت خسته شدم
گاهی فکر میکنم کاش میتونستم انقدر داد بزنم سرت یا انقدر بزنمت که بفهمی چه موجود ازار دهنده ای هستی
برو خدا رو شکر کن که من ادم صبوریم
امروز حسابی عصبانیم کردی ،امیدوارم منم به همین اندازه عصبیت کرده باشم

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. شعر بالای وبت خیلی حال داد و ... بهش بگو که آزار دهنده اس. البته من خودم هیچوقت نمی گم. این نصیحت دیگرانه به من. مرسی که اومدی

ناشناس گفت...

سلام
قلم خیلی جالبی داری
مخصوصا توی این پست
از شادی هات هم بنویس
موفق باشی