۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

کریسمس


میلاد مسیح ، پیام آور صلح و دوستی بر تمام مردم جهان مبارک باد

۱۴ نظر:

کرگدن گفت...

انقده خوشم میاد که این اواخر بابانوئلا مدرن تر و جذاب تر شدن و بیشتر دل بچه کوچولوها رو شاد می کنن با چیزایی که تو جورابشون میذارن نصفه شبی !!

Unknown گفت...

نه که این مدلاش دل شما رو شاد نمیکنه!!!

خلاف جهت عقربه های ساعت گفت...

وای مامان...
نمیشه بابانوئل از اینا یه دونه واسه منم بیاره؟ (نیشخند)

گارسیا گفت...

چه مامان نوئل سکسی ای !! wowoooooooo

حیف که اینجا شکلک نداره..اگه نه شکلک آب از لک ولوچه رو باید میذاشتیم...
بی جنبه ای هم حدی داره والا..میدونم!

عباس گفت...

سلام...بسی خرسند شدیم از زیارت سفیر جدید مسیح (ع)...یا حق

کیامهر گفت...

با دیدن این عکس نصمیم گرفتم مسیحی بشم

رختخواب دوشـــیزگی گفت...

عجب تیکه ایه این بابا نوئله! بی پدر!

سپیده گفت...

چه بابانوئل توپی!!
مبارکه

دختر آبان گفت...

این مامانوئلا واسه ماها کادو نمیارن ؟!! :دی

کرگدن گفت...

این عباس همون سید عباس گامبالوی خودمونه ها !
فقط جوگیر شده و احساس خود موهوم بینی گرفته تش و آدرس وبلاگشو عینهو سایت نوشته !!

ناشناس گفت...

من نمی تونم کامنت بزارم . به امید اینکه با ناشناس بتونم کامنت بزارم .
در کل من همون سه نقطه ( ... )هستم .
راستی کامپیوترت درست شد ؟

رضا قلی پور گفت...

مهسای عزیز
میلاد حضرت مسیح را اگر چه با تاخیر ولی در نهایت به شما و دوستان تبریک عرض می کنم ضمن اینکه اصلا ربطی به ما نداره ....ولی از اینها گذشته بابانوئل هم بابانودلهای قدیم ....چقدر جدیدا ماشاءالله این نوئلها ترگل ورگل تر شدن ضمن اینکه دیگه بابا هم نیستن ....اصلا مامانی اند برای خودشون.....یکی هم نیست بگه نیشتو ببند.
شاد باشی.

فرزام گفت...

الهی من به فدای این بابانوئل

امین گفت...

سلاموخوبی وب قشنگی داری.با تبادل لینک موافقی؟